سیمرغ 42| به بهانه «آغوش باز»؛ نگاهی به رابطه بهروز شعیبی با سینماطی سالهای اخیر شعیبی جزو کارگردانان مهم سینمای ایران نامیده میشود به طوری که کارهایش چه در مقام کارگردان و چه در مقام بازیگر همیشه در جشنواره فجر با استقبال روبرو شده است. - خبرگزاری فارس ـ گروه سینما: شعیبی محبوب است بین همه ی اقشار سینما پسر محجوب و با حیایی که مانند اسمش روزگار خوبی در سینما پشت سر گذاشته است و انشالله در پیش رو دارد. حالا او امسال آغوش باز را به جشنواره آورده است ٬ فیلمی که از لحاظ داستان ضعف دارد و بیشتر به یک تله فیلم که عصر جمعه در شبکه یک پخش میشود تبدیل شده است. به گفته خودش نزدیک ترین ژانر به آغوش باز کمدی درام است که درباره روابط انسانی صحبت می کند و تیزی های ناهنجاری های اجتماعی را کمی نرم می کند. حتی کمدی درام آن هم در نیامده است و محسن کیایی که میشود از آن جهت کمدی کردن بیشتر فیلم استفاده کرد خوب نیست و کارگردان نتوانسته از آن به خوبی بهره بگیرد و بازی چندانی از آن دیده نمیشود. داستان شلخته است و آن طور که باید بیننده را جذب نمی کند حتی داستان عشق مصطفی (مهدی هاشمی) به همسرش خوب پردازش نشده است ولی باز نقطه عطف فیلم است اما او دغدغه دارد فیلم تمیزی ساخته است به دنبال روابط انسانی است و به دنبال رفع ناهنجاری های اجتماعی است از دیالوگ های جنسی که امسال به وفور در این سبک از فیلم ها دیده ایم استفاد برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |